برای مشاهده محصولات بیشتر به هایپر سیسمونی علی کالا مراجعه کنید Alikala.ir

banerPorForsh

خرید اقساطی سیسمونی

از فروشگاه مامی سایت سیسمونی بخرید ولی قسطی پرداخت کنید. (شرایط فروش سیسمونی اقساطی در پایین توضیح داده شده است)

سیسمونی با کیفیت حق نوزاد شماست!

با وجود مشکلات اقتصادی در حال حاضر زوج‌های جوان ایرانی و خانواده هایشان توان خرید سیسمونی کامل و با کیفیت برای نوزاد خود ندارند. از این رو هاپیر سیسمونی مامی سایت، تمامی لوازم ضروری سیسمونی را به صورت اقساطی در اختیار شما، در تمام شهرهای کشور قرار می‌دهد تا همه بتوانند در زمانی کوتاه و بدون ضامن سیسمونی با کیفیت به صورت اقساطی تهیه کنند.

از مامی سایت می تونید سیسمونی ، پوشاک، اسباب بازی و هر چیزی که داره رو بصوت اقساط خرید کنید
خرید قسطی اسباب بازی، خرید قسطی لباس بچه و هر چیز دیگه ای که داریم.

سیسمونی نوزاد و یا کودک همان لباس و لوازم خواب-حمام –بهداشت فرزند اول می باشد که بحث شیرین مادران از قبل بارداری تا زمان تولد نوزاد بوده و یکی از بهترین و خاطره انگیزترین لحظه های هر مادری، روزهای خرید سیسمونی او برای نوزاد است که بطور معمول، بعد از معلوم شدن جنسیت نوزاد می باشد. سیسمونی معمولا شامل وسایل و لوازمی می باشد که نوزاد در ماه های اول نیازمند است. یکی از رسم های ما ایرانیان رسم دادن سیسمونی به فرزند اول دخترمان است . برای خرید سیسمونی توانایی مالی خانواده بسیار اهمیت دارد و بهتر است در خرید سیسمونی از چشم و هم چشمی و خریدهای غیر ضروری پرهیز شود.

سیسمونی نوزاد و یا کودک شامل لباس نوزاد، رختخواب نوزاد، اسباب بازی، تشک، لوازم بهداشتی، ناخنگیر، اسباب بازی، لوازم حمام، پوشک و لوازم جانبی شامل شیشه شیر، پستونک، مسواک انگشتی، فلاسک و مخزن آب، ظرف غذای کودک، کالسکه و روروئک، نی نی لای لای و … میباشد.

خرید قسطی سیسمونی
خرید قسطی سیسمونی

شرایط خرید سیسمونی به صورت اقساط از فروشگاه مامی سایت

  • بدون نیاز به ضامن و تنها با چک صیادی
  • مدارک شناسایی از جمله شناسنامه و یا کارت ملی صاحب چک خریدار
  • گواهی امضا که تایید امضای صاحب چک در آن باشد.
  • داشتن مدارک حقوقی و مالی در صورت نیاز
  • 40 درصد بصورت نقد در ابتدا دریافت می شود
  • ما بقی بصورت اقساط
  • مدت بازپرداخت 3 ماه
  • ماهی 1.5 درصد کارمزد خرید شما می شود
  • تمامی کالاها تا زمان تسویه کامل نزد شما بصورت امانت می باشد.

راهنمای خرید قسطی سیسمونی

قدم اول: بررسی اعتبار چک

شماره صیادی یکی از چک های شما برای استعلام چک به ما اعلام می گردد. اصل و کپی کارت ملی صاحب چک در زمان ارایه چک الزامی می باشد.

قدم دوم: انتخاب کالاهای سیسمونی

به فروشگاه مراجعه کنید و بعد از استعلامات لازم مدارک شما به انتخاب کالاهای خود بپردازید.

قدم سوم: خرید اقساطی سیسمونی

طبق شرایط اعلامی در بالا چک به تعداد ماه های اقساط شما نوشته و بنام فروشگاه در همان لحظه ثبت و تحویل صندوق می شود و مدیریت بعد از تایید ثبت چک، فاکتور را به شما تحویل می دهد

تمامی کالاها تا زمان تسویه کامل نزد شما بصورت امانت می باشد و در صورت عدم پاس شدن چک یا چک ها تمامی ضرر و زیان های ایجاد شده بر عهده خریدار می باشد. ضرر و زیان ها به نرخ روز محاسبه خواهد شد و تمامی هزینه های دادرسی و وکیل می بایست توسط خریدار پرداخت گردد.

راهنمای کامل درخواست وام و خرید سیسمونی قسطی از مامی سایت

لطفا قبل از مراجعه برای خرید حضوری هماهنگی لازم جهت استعلام های لازم انجام شود و خواهشمند هستیم بدون هماهنگی مراجعه نکنید. باتشکر از شما.

درصورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، می‌توانید با کلیک روی دکمه‌ی زیر و یا از طریق شماره‌ی 09022545250 و یا 09022545251 و یا شماره ثابت 02155175320 با ما تماس بگیرید تا در مراحل خرید سیسمونی اقساطی برای نوزادتان، راهنمایی تان کنیم.

کالاسکه و کریر

نوزادان در ماه‌های ابتدایی توانایی حرکت و راه رفتن ندارند از این رو استفاده از وسایل حرکتی و حمل‌کننده‌ی آن‌ها بسیار رایج و متداول است. برندهای زیادی در سراسر دنیا به طراحی و تولید انواع ست‌های کالسکه، کریر و روروئک مشغول هستند. این وسایل دقیقا برای آناتومی نوزادان طراحی و تولید می‌شوند و حرکت آن‌ها را ممکن می‌سازند. کالسکه‌ها و کریرها علاوه بر اینکه فضایی راحت و نرم برای کودکان هستند، حمل نوزاد را بسیار راحت می‌کنند. این وسایل قابل جمع شدن هستند و می‌توان از آن‌ها در سفر و گردش استفاده کرد. قیمت انواع کالسکه و کریر متفاوت است زیرا هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های خاص خود را دارند. می تونید انواع کالسکه، کریر و ملزومات سفر را بصورت قسطی خرید کنید.


ایمنی و مراقبت

در هر گروه سنی‌ای نکات ایمنی مختلفی باید برای حفظ سلامت کودک در نظر گرفته شود. برای مثال برای نوزاد و نوپا لازم است چیزهایی مانند قفل کشو یا یک پد کیسه گرم را تهیه کنید و اگر فرزندتان به سن بازی در پارک و اسکیت و دوچرخه‌سواری رسیده است لازم است وسایل موردنیاز این کارها را تهیه کنید. تنوع لوازم ایمنی و مراقبت کودک بالاست و گزینه‌های مختلفی پیش روی خانواده‌ها وجود دارد که می تونید همه لوازم مراقبتی کودک را از مامی سایت قسطی خرید کنید.

ملزومات غذاخوری (تغدیه و رشد کودک)

تغذیه و رشد کودک از مهم ترین دغدغه های والدین می باشد در این دسته بندی می توانید با خیال آسوده می توانید کالاهای با کیفیت مورد نیاز این امر مهم شامل :غذاساز و بخارپز کودک و نوزاد،قاشق، چنگال و ظروف کودک و نوزاد،پستانک و ملزومات ،قمقمه کودک، صندلی غذاخوری کودک و نوزاد و …. را به صورت سیسمونی قسطی خریداری کنید.


بهداشت و حمام

کودکان در روزهای ابتدایی نیازمند مراقبت بیشتر هستند و نسبت به افراد بزرگ‌سال به وسایل مراقبتی و لوازم بهداشتی مخصوص احتیاج دارند. لوازم بهداشتی با سلامت کودک در ارتباط است از این رو بهتر است از بهترین برندها سفارش داده شود. لوازم بهداشتی کودکان از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و شامل انواع شامپو، پوشک، حوله، دستمال، کرم و لوسیون هستند که در استفاده از آن‌ها باید دقت کرد. همه لوازم بهداشتی را به صورت سیسمونی قسطی خریداری کنید.

لباس کودک و نوزاد

این وسایل معمولاً در ارتباط بسیار نزدیک با پوست کودکان هستند. پوست نوزادان و کودکان حساس و لطیف است و ممکن است در اثر استفاده یا برخورد با وسایل نامرغوب قرمز و دچار حساسیت شود از این رو دقت در کیفیت وسایل آن‌ها امری ضروری و واجب است. لباس نوزاد باید از پنبه تولید شده باشد، لباس های نامرغوب به کودک شما آسیب می زند. در هایپر سیسمونی مامی سایت می تونید بهترین های پوشاک را بصورت قسطی خرید کنید( دانالو ، برگ سبز، آشور ، تیک تاک ، کوکالو ، نی نی سان ، نیلی و ایندیگو و …)

پوشک کودک و نوزاد

این وسایل معمولاً در ارتباط بسیار نزدیک با پوست کودکان هستند. پوست نوزادان و کودکان حساس و لطیف است و ممکن است در اثر استفاده یا برخورد با وسایل نامرغوب قرمز و دچار حساسیت شود از این رو دقت در کیفیت وسایل آن‌ها امری ضروری و واجب است.

سرویس خواب و سرویس چوب کودک نوجوان

بخش عمده‌ای از خرید سیسمونی مربوط به وسایل اتاق‌خواب است. به طور کلی یک اتاق‌خواب نوزاد نیازمند یک تخت، کمد و … است که می‌توان آن‌ها را با پرده و فرش اتاق ست کرد. تخت و کمد نوزادان تنوع بسیار زیادی دارد و در رنگ‌های فانتزی مانند صورتی، آبی، زرد و قرمز تهیه و تولید می‌شود. یکی از گران‌ترین قسمت‌های سیسمونی همین وسایل اتاق‌خواب است که شما می تونید این سرویس چوب کودک را هم اقساط برای سیسمونی خرید کنید.

خرید سیسمونی ارزان بصورت قسطی

یکی از راه‌های خرید سیسمونی ارزان، تهیه اقلام سیمونی به روش اقساطی است. اگر سری به بازار سیسمونی زده باشید، متوجه خواهید شد که با توجه به افزایش قیمت اقلام سیسمونی، باید از خرید برخی محصولات صرف نظر کنید یا محصولی بی‌کیفیت را بخرید. اما سیسمونی اقساطی راهی مطمئن و به صرفه است تا شما بتوانید هر محصولی را که دوست دارید را تهیه کنید. با خرید اقساطی از هایپر سیسمونی مامی سایت ما این مشکل را برای شما برطرف نموده‌ایم.

خرید اقساطی سیسمونی از تمامی شهرها

شما برای خرید سیسمونی قسطی در تهران، کرج، مشهد ، شیراز، قم، قزوین ، تبریز، اصفهان، رشت و … نیاز نیست که به فروشگاه خاصی مراجعه کنید، بلکه از طریق اینترنت می‌توانید به فروشگاه مامی سایت مراجعه کرده، درخواست وام دهید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید. حتی اگر ساکن ایران نیستید، می‌توانید به این روش برای عزیزان خود سیسمونی تهیه کرده و برای آن‌ها بفرستید. تمامی سعی و تلاش فروشگاه مامی سایت رضایت مشتری بوده به همین دلیل سعی کرده راه دریافت سیسمونی قسطی را هموار کند.

خرید سیسمونی از هایپر سیسمونی علی کالا در تهران
خرید سیسمونی نوزاد
خرید سیسمونی از کارخانه
خرید سیسمونی در تهران
خرید سیسمونی ارزان
هزینه خرید سیسمونی ۱۴۰۱
هزینه خرید سیسمونی 1402
خرید سیسمونی دوقلو
لیست خرید سیسمونی ضروری
خرید لوازم ضروری سیسمونی
لیست خرید سیسمونی نوزاد ضروری
ضروریات خرید سیسمونی
خرید های ضروری سیسمونی
خرید وسایل سیسمونی به صورت عمده
مرکز خرید سیسمونی صالح آباد
خرید سیسمونی به صرفه
خرید سیسمونی از صالح آباد
خرید سیسمونی در صالح آباد

سیسمونی قسطی نی نی سایت از هایپر سیسمونی مامی سایت در تهران
سیسمونی قسطی تهران از هایپر سیسمونی علی کالا در تهران
خرید اقساطی سیسمونی در کرج از هایپر سیسمونی علی کالا در تهران
سیسمونی اقساطی قم از هایپر سیسمونی مامی سایت در تهران
خرید سیسمونی از سرای ایرانی از هایپر سیسمونی علی کالا در تهران
سیسمونی قسطی کرمانشاه از هایپر سیسمونی علی کالا در تهران
سیسمونی قسطی در مشهد از هایپر سیسمونی مامی سایت در تهران
سیسمونی قسطی در همدان از هایپر سیسمونی علی کالا در تهران

سیسمونی قسطی نی نی سایت
خرید سیسمونی از سرای ایرانی
سیسمونی قسطی تهران
خرید اقساطی سیسمونی در کرج
وام خرید سیسمونی
سیسمونی اقساطی قم
وام سیسمونی ۱۴۰۲
سیسمونی اقساط کرمان
فروش مینی واش و انواع لوازم سیسمونی
فروش قسطی سیسمونی نوزاد 36 ماهه بدون سود – استان اصفهان
سیسمونی کامل نوزاد اقساطی 36 ماهه بدون سود – سیسمونی نوزاد

  • وام برای سیسمونی از هایپر سیسمونی مامی سایت در تهران
  • خرید سیسمونی با حکمت کارت از هایپر سیسمونی علی کالا در تهران
  • سیسمونی فروشی طرف قرارداد با بازنشستگان تهران از هایپر سیسمونی مامی سایت در تهران

شعبه دوم هایپر سیسمونی علی کالا

تلفن پشتیبانی 55175320 - ۰۲۱ | ۷ روز هفت در ساعات کاری پاسخگوی شما هستیم. می توانید با شماره های 09022545250 و 09022545251 با ما در پیام رسان ها در ارتباط باشید.

امکان تحویل سریع کالا
پشتبانی و مشاوره
ارسال به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
با مامی سایت
فروش در مامی سایت
خرید عمده از مامی سایت
خدمات مشتریان
پاسخ به پرسش های متداول
رویه های بازگرداندن کالا
شرایط استفاده
حریم خصوصی
راهنمای خرید از سیسمونی
شیوه های پرداخت
همراه ما باشید!
با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید

فروشگاه حضوری و اینترنتی سیسمونی مامی سایت، بررسی، انتخاب و خرید سیسمونی، اسباب بازی و پوشاک کودک

enamad
نماد اعتماد
Hyper-Alikala
هاپیر سیسمونی علی کالا
تولید لوازم بهداشتی فیروز
Hyper-Alikala
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.